چطوری میشه

نکاتی برای سازگاری با وردپرس برای موبایل

نکاتی برای سازگاری با وردپرس برای موبایل

دیدن افرادی که از دستگاه‌های دستی برای پیگیری مطالب خود یا جستجوی هر چیزی آنلاین استفاده می‌کنند بسیار معمول است. یک گزارش تخمین می‌زند 60٪ از جستجوها از یک دستگاه تلفن همراه شروع می شود. اگر مخاطبان هدف شما بخشی از این جمعیت هستند که دائماً در حال حرکت هستند، واقعاً هیچ گزینه ای ندارید – باید مطمئن شوید که وب سایت شما خوب به نظر می رسد و در تلفن های همراه عالی عمل می کند. در این پست، اجازه دهید برخی از کارهایی را که می‌توانید انجام دهید تا وب‌سایت وردپرس خود را برای موبایل‌پسند کردن انجام دهید، بررسی می‌کنیم.

یک وب‌سایت سازگار با موبایل مانند یک نسخه کوچک از وب‌سایت معمولی شما به نظر می‌رسد. برای دستیابی به این ظاهر، لازم است هر عنصر در وب سایت خود را بهینه کنید تا به اندازه صفحه نمایش شما پاسخ دهد. و برای جذب و حفظ ترافیک، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سریع بارگذاری می شود، به خصوص در تلفن های همراه.

Make Your WordPress Website Mobile Friendly

یک ربات Google هنگام بررسی اینکه آیا یک صفحه وب برای موبایل مناسب است یا نه، به جنبه‌های بسیاری نگاه می‌کند، از جمله،

  • این که آیا صفحه دارای تبلیغات بیش از حد است یا نرم افزاری که برای دستگاه های تلفن همراه مناسب نیست، مانند Flash و Java.
  • اگر اندازه محتوا به صفحه کاهش می یابد و متن قابل خواندن است، بدون بزرگنمایی یا پیمایش افقی.
  • اینکه آیا پیوندها به طور مشخص از هم جدا شده اند تا به راحتی بتوان روی آنها ضربه زد.

چرا وب سایت وردپرس شما باید موبایل پسند باشد؟

ایجاد یک وب سایت وردپرس سازگار با موبایل نتیجه طبیعی افزایش انفجاری تعداد تلفن های همراه، اتصال بهتر شبکه و دسترسی به وای فای در مکان های عمومی است. دلایل قانع کننده تر،

هستند

  • موتورهای جستجو دوستی تلفن همراه را به عنوان عامل رتبه بندی در نظر می گیرند. سازگاری تلفن همراه بر اساس صفحه به صفحه تعیین می شود. این بدان معناست که مناطق سازگار با موبایل وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهند داشت، در حالی که محتوای باقیمانده رتبه پایین تری خواهد داشت.
  • یک صفحه وب که به سختی قابل مرور است ممکن است منجر به بیشتر شود نرخ پرش که می تواند به سئو سایت شما آسیب برساند. در مقابل، یک صفحه وب سازگار با موبایل می تواند به سرعت سایت و سئو بهتر ترجمه شود.
  • معمولاً صفحه‌های وب خود را سازگار با تلفن همراه می‌دانید که شبکه‌ها و طرح‌بندی‌های تمیز و احتمالاً یک URL جهانی و یک پایگاه کد دارید.
  • دوستانه بودن تلفن همراه، تقویت برند و فروش را بهبود می بخشد.

چگونه وب سایت وردپرسی خود را برای موبایل مناسب کنیم

امروزه، تم های مدرن وردپرس مانند Total پاسخگو هستند ، و می تواند وب سایت را در هر دستگاهی نمایش دهد. اما، می‌توانید کارهای زیادی برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای تلفن همراه انجام دهید، علاوه بر استفاده از یک تم پاسخگو.

1. ما یک رویکرد اول موبایل

در سناریوی دیجیتال کنونی، نمی توان بر اهمیت سازگاری با تلفن همراه تاکید کرد. در ایالات متحده، زمان رسانه دیجیتال برای تلفن های همراه با 51% در مقایسه با دسکتاپ با 42% بالاتر است. برای دستیابی به این مخاطبان، صاحبان وب‌سایت صرفاً طراحی وب‌سایت موجود را برای اندازه‌های مختلف صفحه بهینه نمی‌کنند. آنها یک قدم جلوتر می روند و رویکرد اول تلفن همراه را اتخاذ می کنند.

رویکرد اول موبایل یک طراحی UX به‌طور خاص برای تلفن‌های همراه ایجاد می‌کند و استراتژی محتوا را برای اندازه صفحه نمایش کوچک‌تر اولویت‌بندی می‌کند. این فقط وب سایت دسکتاپ معمولی موجود را برای تلفن همراه بهینه نمی کند.

یکی دیگر از دلایل مهم برای اولین بار در تلفن همراه، اعلامیه Google در نوامبر 2016 برای تغییر تدریجی به نمایه سازی اول تلفن همراه است. این روش نمایه سازی شامل این است که گوگل ابتدا صفحات موبایل سایت را برای نمایه سازی، قبل از صفحات دسکتاپ بررسی می کند. هنگام انتخاب سایت برای فهرست اول تلفن همراه، گوگل از «طبقه‌بندی‌کننده‌ها» استفاده می‌کند تا بفهمد یک سایت چقدر برای فهرست موبایل اول آماده است. طبقه‌بندی‌کننده‌ها تعیین می‌کنند که سایت دسکتاپ تا چه اندازه با سایت تلفن همراه در مورد محتوا، پیوندها، طرحواره، چند رسانه‌ای و غیره برابر یا قابل مقایسه است. در واقع، در اکتبر گری ایلیس از Google در کنفرانس SMX East در شهر نیویورک به مخاطبان نشان داد که برخی از سایت‌ها از قبل در تلفن همراه هستند. فهرست فهرست، با موارد بیشتری برای دنبال کردن.

2. بهینه سازی تصاویر

فایل های تصاویر معمولاً بایت سنگین هستند. آنها کندتر از منابع دیگر مانند متن و HTML بارگذاری می شوند. برای اینکه وب سایت خود را موبایل پسند کنید، باید تصاویر را متناسب با نمایشگرهای کوچکتر بهینه کنید. از نسخه 4.4 وردپرس تا حد زیادی از این کار مراقبت می کند، اما همیشه می توانید از افزونه وردپرس برای بهینه سازی بیشتر تصاویر شما.

شما می توانید کارهای بیشتری برای بهینه سازی تصاویر انجام دهید، همیشه در نظر داشته باشید که بهینه سازی تصاویر به تعادل بین تجربه کاربر، جذابیت بصری و عملکرد صفحه نیاز دارد. اول از همه، تصاویری که ارزش اضافه نمی کنند را حذف کنید. در مرحله بعد، حتی قبل از آپلود تصاویر، تصاویر را با فشرده سازی آنها در اندازه های کوچکتر بهینه کنید. اگر از فتوشاپ استفاده می کنید، از گزینه Save for Web استفاده کنید. ابزارهای آنلاین مانند TinyPNG یا افزونه‌هایی مانند WPSmush نیز می تواند کار را کاملاً کارآمد انجام دهد. همچنین، یک صفحه Github  وجود دارد که می‌تواند به شما در مقایسه ابزارهای فشرده‌سازی مختلف کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی تصویر، از راهنمای بهینه سازی تصویر

3. پیاده سازی صفحات موبایل شتاب داده شده

Accelerated Mobile Pages for WordPress

صفحات موبایل شتاب داده شده یک ابتکار منبع باز توسط Google است برای ارائه محتوای بارگذاری سریع در تلفن همراه. به ناشران این امکان را می دهد که فقط یک بار محتوای سازگار با موبایل ایجاد کنند و آن را فوراً در همه جای وب تلفن همراه بارگیری کنند. AMP در واقع تعداد زیادی بهینه‌سازی‌های در وب‌سایت انجام شده در یک راه یکسان همانطور که توسط گوگل مورد نیاز است. طیف استانداردی از قالب‌های تبلیغاتی، شبکه‌های تبلیغاتی و فناوری‌ها در دسترس خواهد بود. در عین حال، ناشران نیز می‌توانند قالب‌های خود را انتخاب کنند، تا زمانی که سرعت آن زیاد نباشد. ما آموزش AMP برای WordPress خود را برای ایجاد صفحات AMP داریم. به شما کمک کند تا شروع کنید ما همچنین AMP Start را از Google توصیه می‌کنیم همچنین به شما کمک می‌کند صفحات AMP با ظاهری عالی ایجاد کنید. برای استفاده از الگوها و اجزای AMP.

محتوای AMP فوراً در جستجوی Google در دسترس خواهد بود و از طریق پلتفرم‌های اجتماعی مانند Twitter، LinkedIn و Pinterest قابل دسترسی خواهد بود.

قالب‌بندی و تحویل ویژه صفحات برای تلفن همراه باعث می‌شود این صفحات در دستگاه‌های تلفن همراه سریع‌تر شوند. میانگین زمان بارگذاری یک صفحه AMP از Google کمتر از نیم ثانیه است. از اکتبر 2017، بیش از 25 میلیون دامنه وب سایت بیش از 4 میلیارد صفحه AMP منتشر کرده اند. AMP منجر به افزایش 10٪ در ترافیک وب سایت و دو برابر شدن زمان صرف شده در صفحه می شود. وب سایت های تجارت الکترونیک AMPed شاهد افزایش 20 درصدی در تبدیل فروش نسبت به صفحات غیرAMP بودند.

AMP هنوز یک عامل رتبه‌بندی نیست اما، می‌تواند دارای یک تأثیر عمده ای بر تجربه کاربر و در نتیجه بر SEO.

4. اجتناب از بازشوهای تمام صفحه

شکی نیست که پاپ‌آپ‌ها کار می‌کنند. با این حال، هنگام استفاده از پنجره‌های بازشو، باید همیشه تجربه کاربر را در خط مقدم نگه داریم. پنجره‌های بازشو که مرتبط با زمینه هستند، سرفصل‌های جذابی دارند و ارزش واقعی را به خواننده ارائه می‌دهند، شات بهتری در تبدیل دارند. از سوی دیگر، پنجره‌های بازشوی هرزنامه و نادیده گرفتن آن‌ها که تبلیغات را روی محتوای اصلی نمایش می‌دهند، کافی است تا بازدیدکننده را به سرعت دور کند.

وقتی کاربر از طریق صفحه ای از Google کلیک می کند، محتوایی که دارید ایندکس شده در جستجوی موبایل باید به راحتی در دسترس باشد. در غیر این صورت، ممکن است رتبه بالایی در نتایج جستجوی تلفن همراه نداشته باشند (از ژانویه 2017). پنجره‌های بازشو در پاسخ به تعهدات قانونی، مانند کوکی‌ها و تأیید سن، یا برای گفتگوهای ورود به سیستم که اجازه دسترسی به محتوای قفل‌شده را می‌دهد، برای Google مناسب است. در مورد تبلیغاتی که کمترین فضای صفحه را اشغال می کنند و به راحتی قابل رد هستند نیز همینطور است.

برعکس، پنجره‌های بازشو که به محض رسیدن بازدیدکننده به صفحه از جستجو ظاهر می‌شوند، محتوای اصلی را پوشش می‌دهند، یا در حین مرور بازدیدکننده ظاهر می‌شوند، مورد لطف Google قرار نمی‌گیرند. همینطور برای مطالب بینابینی مستقلی که کاربر باید قبل از دسترسی به محتوای اصلی آنها را رد کند.

از دیگر شیوه‌های خوب در رابطه با پنجره‌های بازشو در تلفن‌های همراه، اجتناب از بازشوهای تمام صفحه یا گنجاندن محتوای قابل گسترش مانند آکاردئون یا جعبه‌های قابل ارتقا در سایت تلفن همراه شما است. از پیام‌های کوچک‌تر مانند بنرها، خط‌های داخلی یا اسلایدها استفاده کنید یا محتوا را پشت برگه‌ها پنهان کنید.

جان مولر از Google توصیه می‌کند که میان‌افزارهایی که بین کلیک جستجو و دسترسی به محتوا نشان داده می‌شوند، تأثیر منفی بر رتبه‌بندی دارند. در نتیجه، پنجره‌های بازشو هنگام جابجایی از صفحه‌ای به صفحه دیگر یا خروجی‌های بازشو ممکن است بر رتبه‌بندی تأثیر نگذارند.

5. ایجاد یک برنامه موبایل

را در نظر بگیرید

WordPress Mobile Ready

برنامه تلفن همراه یک برنامه رایانه ای است که روی دستگاه تلفن همراه مانند تلفن یا ساعت اجرا می شود. به عنوان مثال، آمازون یک برنامه خرید الکسا دارد. اکنون برنامه‌ها در دسترس هستند و برای همه چیز قابل دانلود هستند – برای کاربرد، بهره‌وری، پیمایش، سرگرمی، ورزش یا تناسب اندام. Facebook با 140 میلیون بارگیری ماهانه برنامه، پربارگیری‌ترین برنامه است.

بسیاری از وب سایت ها دارای وب سایت های تلفن همراه و برنامه های تلفن همراه هستند. یک برنامه اطلاعات خاصی را در قالبی قابل درک ارائه می دهد. استفاده از آن بصری است و تعامل بیشتری را ارائه می دهد. امروزه، بسیاری از فعالیت‌های تجارت الکترونیک، از جمله پرداخت‌ها، از طریق موبایل انجام می‌شود. در این صورت، اپلیکیشن‌های موبایل اینجا هستند تا بمانند و تعدادشان رشد کنند. بهترین بخش این است که وب‌سایت وردپرس خود را به یک برنامه تبدیل کنید آسان است. یا برنامه ای برای مشاغل کوچک خود بسازید.< /p>

برنامه‌های تلفن همراه با اجازه دادن به کاربران برای ضربه زدن مستقیم از تلفن خود، ترافیک را افزایش می‌دهند. کاربران می توانند در یک لحظه با چند کلیک به شما دسترسی داشته باشند. برنامه ها به شما کمک می کنند به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید و به خوبی با شبکه های اجتماعی یکپارچه شوید. می توانید از برنامه ها برای به روز رسانی منظم لیست محصولات خود و ارائه تخفیف و پیشنهاد استفاده کنید. یا برای دسترسی به برنامه خود و برای دید بهتر، با وب سایت های شریک ارتباط برقرار کنید.

برای تکمیل

پس از انجام تمام بهینه‌سازی‌ها برای سازگار کردن وب‌سایت خود برای موبایل، فراموش نکنید که آن را روی هدف Insights PageSpeed. تست دوستانه Google Mobile همچنین وب‌سایت‌ها را بر اساس هر URL آزمایش می‌کند.

نکات موجود در این پست به هیچ وجه کامل نیست. تعداد زیادی افزونه های بهینه سازی وردپرس و راهنماهای بیشتری برای کمک به شما وجود دارد وب سایت خود را در موبایل بهبود بخشید بنابراین اگر چیزی برای اضافه کردن دارید، یا سوالی از ما دارید، لطفاً در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا